FANDOM

720 Degrees
720 degrees front.jpg
Data Wydania listopad 1989
Gatunek symulator
Producent Mindscape
Tryb gry jednoosobowy
Inne Platformy Automaty,Commodore 64, GameBoy Color, ZX Spectrum

720 Degrees lub 720° często skrótowo nazywana 720 - symulator skateboardingu wyprodukowany przez firmę Mindscape w listopadzie 1989 roku. Jest to port automatowej gry z 1986 roku o tym samym tytule.

InformacjeEdytuj

FabułaEdytuj

Gracz steruje poczynaniami młodego deskorolkarza, który pnie się po szczeblach kariery.

RozgrywkaEdytuj

Gracz ma do dyspozycji niewielkie miasto, które może dowolnie przemierzać, w mieście znajdują się sklepy, w których gracz może kupować sprzęt usprawniający statystki takie jak np. wysokość skoku. Oprócz sklepów w mieście znajdują się specjalne konkurencje.

Na drogach miasta znajdują się różne przeszkody takie jak samochody, przechodnie itd., zderzenie z przeszkodą zmniejsza pasek energii gracza. Jeżeli gracz straci wszystkie punkty energii na ekranie pojawia się napis Skate or Die, jeżeli gracz nie odwiedzi żadnej z konkurencji to traci on życie.

720 gameplay.png

Rozgrywka

Konkurencje
Edytuj

W grze dostępne są cztery różne konkurencje:

  • Downhill - trasa składa się z kilku platform, pomiędzy którymi znajduje się woda, gracz ma za zadanie pokonać jak najszybciej trasę
  • Jump - Gracz ma za zadanie wykonać jak najbardziej efektowny skok
  • Ramp - Gracz ma 60 sekund w ciągu, których ma wykonać jak najwięcej tricków zdobywając jak najwiekszą ilośc punktów.
  • Slalom - gracz musi w jak najkrótszym czasie wykonywać slalom między bramkami,

Po wykonaniu konkurencji w zależności od wyniku gracz otrzymuje jeden z trzech medali - złoty, srebrny albo brązowy, jeżeli wynik jest zbyt słaby gracz nie otrzymuje żadnej nagrody. Za zdobycie medalu gracz otrzymuje dodatkowo nagrodę pieniężną.

Przyjęcie gryEdytuj

Gra była często krytykowana przez graczy i recenzentów z powodu słabej jak na owe czasy oprawy audiowizualnej,, krytyce często podlegało również trudne do opanowania sterowanie.

CiekawostkiEdytuj

  • Napis "Skate or Die", który pojawia się w grze to równocześnie tytuł innej gry na NES o podobnej tematyce.
  • Czasami w grze pojawia się bug, który powoduje, że można jeździć po wodzie bez utonięcia w niej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki