FANDOM

Caltron 6 in 1
Caltron 6-in-1.jpg
Data Wydania 1992
Gatunek składanka
Producent Caltron/Myriad/HES
Tryb gry jednoosobowy, wieloosobowy (maks. 2 graczy)

Caltron 6 in 1 lub po prostu 6 in 1 - nielicencjonowana składanka składająca się z sześciu gier, została stworzona przez firmę Caltron w 1992 roku, w Australii wydana została przez firmę HES. Po upadku firmy Caltron, wszystkie kartridźe zostały kupione przez firmę Myriad i były one przez nią sprzedawana z inną okładką.

InformacjeEdytuj

W przeciwieństwie do wielu innych pirackich składanek, w których gry są tworzone przez osobnych producentów  produkt od firmy Caltron zawiera całkowicie nowe gry wyprodukowane przez tego producenta o dosyć wysokiej grywalności i ogólnej jakości, choć każda z tych gier jest wyraźnie wzorowana na innych grach z konsoli NES i Famicom.

Lista GierEdytuj

Składanka zawiera sześć, wyprodukowanych przez Caltron gier:

Gry te nie były oficjalnie dostępne na NES osobnych kartridżach, istnieją jedynie pirackie wersje takich kartridżów. Firma NTDEC, czyli prekursor firmy Caltron wydała wcześniej gry Adam & Eve i Bookyman na osobnych kartridżach na konsolę Famicom. Pozostałe cztery gry również zostały wydane na Famicoma przez tę samą firmę z tym że pod nazwą Mega Soft.

CiekawostkiEdytuj

  • Jedyną grą z trybem dla dwóch graczy jest Adam & Eve
  • Z powodu niezwykłej rzadkości kartridż ten; zwłaszcza w wersji od Myriad; jest bardzo ceniony przez kolekcjonerów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki