FANDOM

Donkey Kong Jr. Math
Dkjrm.jpg
Data Wydania 12 grudnia 1983 roku
Gatunek edukacyjna
Producent Nintendo
Tryb gry jednoosobowy, wieloosobowy(maks. 2 graczy)
Seria Donkey Kong

Donkey Kong Jr. Math - gra edukacyjna wydana przez Nintendo w grudniu 1983 roku. Jedyna gra z Black Box Games, która należy do "Education Series".

InformacjeEdytuj

RozgrywkaEdytuj

Gracz sterujący Donkey Kongiem jr. ma za zadanie korzystając z liczb i znaków matemaycznych umieszczonych na ekranie zdobyć podaną na ekranie liczbę punktów. Gra z założenia jest przeznaczona dla młodszych użytkowników, choć może ona także stanowić wyzwanie dla starszych graczy, zwłaszcza jeżeli rywalizuje się z żywym przeciwnikiem.

Gracz podczas rozgrywki może spaść do wody, jednak nie powoduje to utraty życia, tak jak w innych grach serii Donkey Kong, upadek z dużej wysokości również pozostaje bez konsekwencji.

Tryby GryEdytuj

W grze dostępne są trzy tryby gry:

  • Calculate A - tryb dla dwóch graczy, obaj zaczynają z 0 punktami i mają za zadanie zdobyć tyle punktów ile jest napisane na tablicy trzymanej przez Donkey Konga. Wygrywa gracz, który pierwszy zdobędzie rządaną ilość punktów.
  • Calculate B - tryb dla dwóch graczy, identyczny do Calculate A, z tym, że gracze zaczynają z -50 punktami, a wyniki podane na tablicy są znacznie wyższe
  • Excersise - ten tryb jest przeznaczony dla jednego gracza i znacznie różni się od dwoch poprzednich. Na początku gracz wybiera jedno z działań matematycznych, które będzie wykonywał a następnie próbuje je rozwiązać. Gracz podobnie jak w dwóch poprzednich trybach gry ma nieograniczoną liczbę prób.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to jedyna gra z serii Donkey Kong na NES, w której przyciski A i B mają dwie różne funkcje
  • Jeżeli gracz potrzebuje dużej liczby punktów, najlepszym sposobem jest pomnożenie dwóch największych cyfr.

Dane TechniczneEdytuj

NTSCEdytuj

Dane Wartość
PRG-ROM 16kb
PRG-RAM 0kb
PRG-NVRAM Wyłączona
CHR-ROM 8kb
CHR-RAM -
CHR-NVRAM -
Mapper 0
Submapper -
SHA-1 A5030E82D7C38F2D51016D947CB29E6FF788367C
CRC 0504B007
Chipy -
Bateria Brak

Więcej z Fandomu

Losowa wiki