FANDOM

F-1 Race
F1 race.jpg
Data Wydania 2 listopada 1984 roku
Gatunek wyścigowa
Producent Nintendo
Tryb gry jednoosobowy

F-1 Race lub F1 Race - gra wyścigowa stworzona przez Nintendo listopadzie 1984 roku wydana tylko w Japonii. Jedna z pierwszych gier wyścigowych na Famicoma.

InformacjeEdytuj

Gra jest prostą ścigałką, gracz ma przejechać dwa okrążenia toru zanim skończy mu się czas. Gra składa się z pięciu różnych torów, każdy następny tor jest coraz trudniejszy. Na torze oprócz bolidu gracza pojawiają się również inni kierowcy, zderzenie z nimi powoduje wybuch auta gracza i stratę kilku cennych sekund, wyjechanie poza tor i uderzenie ze stojącymi tam słupkami również powoduje zniszczenie samochodu gracza.

Samochód gracza posiada skrzynię biegów składającą się z dwóch biegów, "low" i "hi", biegi działają podobnie jak w prawqdziwym świecie; niższy bieg to większa moc(przyśpieszenie na niższych prędkościah) lecz mniejsza prędkość maksymalna i odwrotnie.

Na początku gry można wybrać jeden z trzech poziomów trudności, czym wyższy poziom trudności tym więcej przeszkód pojawia się na torze i mniej czasu na przejazd okrążenia ma gracz.

CiekawostkiEdytuj

  • Bolid gracza w tej grze może osiągnąć prędkość nawet do 400km/h podczas gdy w prawdziwym świecie bolid F1 osiągają maksimum ponad 350 km/h.

Dane TechniczneEdytuj

NTSCEdytuj

Dane Wartość
PRG-ROM 16kb
PRG-RAM 0kb
PRG-NVRAM Wyłączona
CHR-ROM 8kb
CHR-RAM -
CHR-NVRAM -
Mapper 0
Submapper -
SHA-1 D6D82CF48D97BD5702F17B3DDF6D06392A31A7E3
CRC E0604F76
Chipy -
Bateria Brak

Więcej z Fandomu

Losowa wiki