FANDOM

Gumshoe
Gumshoe.jpg
Data Wydania 6 czerwca 1986 roku
Gatunek platformówka
Producent Nintendo
Tryb gry jednoosobowy

Gumshoe - gra platformowa wydana przez Nintendo w czerwcu 1986 roku. Do sterowania wymagany jest zapper.

InformacjeEdytuj

FabułaEdytuj

Niejaki King Dom porywa córkę głównego bohatera Stevensona i wysyła mu list w którym rząda aby ten przyniósł mu pięc diamentów "Black Panther" w ciągu 24 godzin. Stevenson wyrusza w poszukiwaniu diamentów aby uratować swoją ukochaną córkę.

RozgrywkaEdytuj

Gracz steruje Stevensonem za pomocą zappera - celny strzał powoduje że bohater podskakuje, poza tym gracz przy pomocy zappera musi strzelać w przeciwników i przeszkody, które lecą w stronę Stevensona. Na poziomach oprócz przeszkód i wrogów znajdują się także balony, które dodają amunicję graczowi, zniszczenie wszystkich balonów na danym poziomie daje graczowi jedno doatkowe życie.

Gra składa się z czterech poziomów, na pokonanie każdego z nich gracz ma 6 minut, na końcu ostatniego poziomu gracz walczy z bossem, po pokonaniu bossa Stevenson spotyka się z King Domem i ratuje swoją córkę.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to jedna z pierwszych gier, która nie została wydana w Japonii
  • Szybkie migotanie ekranu podczas strzelania w połączeniu z jaskrawymi kolorami powoduje że podczas gry bardzo szybko męczą się oczy.

Dane TechniczneEdytuj

NTSCEdytuj

Dane Wartość
PRG-ROM 128kb
PRG-RAM 0kb
PRG-NVRAM wyłączona
CHR-ROM 32kb
CHR-RAM -
CHR-NVRAM -
Mapper 66
Submapper -
SHA-1 F3250A728E7A1C21E011F187B90EE553C2D7FA7C
CRC BEB8AB01
Chipy -
Bateria Brak

Więcej z Fandomu

Losowa wiki