FANDOM

Hogan's Alley
Hogansalley.jpg
Data Wydania 18 Czerwca 1986 roku
Gatunek strzelanka
Producent Nintendo
Tryb gry jednoosobowy

Hogan's Alley - gra typu strzelanka wyprodukowana przez Nintendo w czerwcu 1986 roku. Do działania konieczny jest Zapper.

InformacjeEdytuj

RozgrywkaEdytuj

Gracz ma za zadanie zastrzelić wszystkie wrogie postacie pojawiające się na ekranie za pomocą Zappera. Oprócz postaci negatywnych, pojawiają się również postacie pozytywne, których trafienie skutkuje stratą życia.

Tryby GryEdytuj

Gra posiada trzy tryby gry:

  • Game A/Hogan's Alley A - na ekranie pojawiają się trzy cele gracz musi zestrzelić wszystkich wrogów zanim upłynie czas. Popełnienie dziesięciu błędów skutkuje końcem gry.
  • Game B/Hogan's Alley B - ten tryb gry różni się scenerią, wrogowie i postacie pozytywne pojawiają się w losowych miejscach, co powoduje utrudnienie rozgrywki.
  • Game C/Trick Shooting - ten tryb znacznie różni się od dwóch poprzednich, w tym trybie gracz ma za zadanie utrzymywać niewielkie puszki w powietrzu i doprowadzić je na drugi koniec ekranu. Dziesięć pomyłek powoduje koniec gry.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeżeli w trybie Game B gracz w jednej chwili nie trafi dwóch wrogów, to straci tylko jedną szansę zamiast dwóch.
  • Jeżeli w trybie Game C gracz wyrzuci puszkę ponad ekran to nie otrzyma on punktów, ale nie straci także szansy
  • W trybie gry Game C można szybko zdobyć dużą liczbę punktów sztrzelając w dół puszki w bardzo szybkim tempie, każde celne trafienie daje 100 punktów.

Dane TechniczneEdytuj

NTSCEdytuj

Dane Wartość
PRG-ROM 16kb
PRG-RAM 0kb
PRG-NVRAM Wyłączona
CHR-ROM 8kb
CHR-RAM -
CHR-NVRAM -
Mapper 0
Submapper -
SHA-1 C200D0BF8914B2116720BF8A29B5521C3CEFA36A
CRC FF24D794
Chipy -
Bateria Brak

Więcej z Fandomu

Losowa wiki