FANDOM

Isolated Warrior
Isolatedwarriorfront.jpg
Data Wydania 15 lutego 1991
Gatunek strzelanka
Producent Nippon Television/Kindle Imagine Develop
Tryb gry jednoosobowy

Isolated Warrior, znana w Japoni pod nazwą Max Warrior: Wakusei Kaigenrei(マックスウォーリアー 惑星戒厳令) - strzelanka na konsolę NES i Famicom, wydana w lutym 1991 roku wyprodukowana przez firmę Kindle Imagine Develop, wydana przez Nippon Television.

InformacjeEdytuj

FabułaEdytuj

Akcja gry toczy się na planecie Pan, zaatakowanej przez tajemniczych obcych. Obcy po krótkim czasie pokonują niemal całe siły obronne planety, w związku z czym jej mieszkańcy zostają zmuszeni do ewakuacji. Kapitan armii Max Maverick, postanawia pozostać na planecie i samotnie pokonać siły wroga zanim jego planeta zostanie całkowicie przez nich zniszczona. Gracz wciela się w rolę Kapitana Maxa Mavericka w jego samotnej misji,a w czasie gry fabuła rozwija się o fakty z życia kapitana.

RozgrywkaEdytuj

Jest to typowa strzelanka z przesuwanym ekranem. Postacią sterujemy w dowolny sposób,natomiast ekran cały czas przesuwa się w dół. Po drodze czeka na gracza czeka duża liczba przeciwników, na końcu poziomów pojawiają się bossowie.

W grze istnieje dosyć zaawansowany system ulepszania broni.

Oprawa Audiowizualna
1409943523049.png

Screenshot z gry

Edytuj

Grafika została wykonana w rzucie izometrycznym, prezentuje się ona bardzo dobrze jak na owe czasy i charakteryzuje się tym, że jest bardzo szczegółowa. Tła prezentują wysoki poziom wykonania - wyglądają one bardzo efektownie. Dodatkowym aspektem wartym uwagi jest nieco ponura kolorystyka tej gry, która została dobrze dopasowana do jej klimatu. Na uwagę zasługują także odpowiednio dobrane efekty

Oprawa muzyczna również prezentuje wysoki poziom, muzyka w tle jest szybka i dynamiczna, przez co bardzo dobrze pasuje do wartkiej akcji gry. Pozostałe elementy muzyczne, takie jak dźwięki wybuchów, wystrzałów z broni, również są odpowiednio dopasowane do tego tytułu.

CiekawostkiEdytuj

  • Okładka amerykańska, japońska i europejska tej gry wyglądają (nie licząc napisów) tak samo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki