FANDOM

Goal 3
Data Wydania 1993
Gatunek Sportowa
Producent Technos Japan Corp.
Tryb gry Jednoosobowy; Wieloosobowy (do 4 graczy)
Seria Kunio-Kun
Inne Platformy Virtual Console

Kunio Kun no Nekketsu Soccer League (Goal 3) - Symulator piłki nożnej wydany w 1993 roku przez Technos Japan Corp. Jest to jedna z wielu gier wydanych na NES z serii Kunio Kun, wszystkie które ukazały się na kosole Famicom wydane zostały przez TJC.

RozgrywkaEdytuj

Rozgrywka w Goal 3 znacząco różni się od standardowych symulatorów piłki nożnej. Przede wszystkim w każdej z drużyn na boisko znajduje się nie po 11 lecz po 6 zawodników, każdy z zawodników dysponuje indywidualnym stylem. Kolejną rzeczą na którą zwracamy uwagę zaraz po uruchomieniu jest to, że kierujemy w niej poczynaniami tylko jednego zawodnika w przeciwieństwie do innych tego typu gier gdzie zwykle można przełącząć kontorolę między poszczególnymi piłkarzami. W grze każda drużyna dysponuje unikalnym zestawem strzałów, po użyciu odpowiedniej kombinacji klawiszy piłka może na chwilę zniknąć, znacznie przyspieszyć a nawet zamienić się w konia, banana czy rybę. W trakcie meczu nie odgwizdywane są faula, piłkę dla przeciwnika można zabrać trącając go łokciem, podcinając czy nawet kopiąc go z wyskoku. Nie grożą za to żadne konsekwencje. Kolejną rzeczą na którą warto zwrócić uwagę jest stan murawy, który może być bardzo różny w zależności od miejsca rozgrywania meczu oraz pogody.

Mecze podzielone są na dwie połowy po 2 minuty każda, w trakcie każdej przerwy mamy możliwość wprowadzenia zmian w składzie oraz zmian taktycznych a także sprawdzenia statystyk, pogody, a nawet przeprowadzenia rozmowy z piłkarzami. 

Tryby GryEdytuj

Liga - główny tryb gry w którym prowadząc drużynę Nekketsu - reprezentantów Japonii, musimy zmierzyć się z 12 drużynami w 4 grupach: azjatyckiej, afrykańskiej, południowo amerykańskiej, europejskiej. Po przejściu fazy grupowej dostajemy się do drabinki play-off. W trybie tym możliwa jest gra dla jednego lub dwóch graczy w trybie kooperacji.

Pojedynczy mecz - Rozegranie pojedyńczego meczu, w rozgrywce może brać udział do 4 graczy.

Rzuty karne - Seria rzutów karnych dla jednego lub dwóch graczy. W Goal 3 jedynastki rozgrywa się podobnie jak w hokeju, piłkę można prowadzić, podbijać i dryblować.

full06:27

NES - goal 3 - gameplay

full

Więcej z Fandomu

Losowa wiki