FANDOM

Mega Man 2 jest drugą częścią serii gier o super robocie. Wydana została w 1989 roku przez Capcom. 

Mega Man 2
Data 1989
Producent Capcom
Gatunek  Platformowa
Tryb wieloosobowy Brak

RozgrywkaEdytuj

W bliżej nieokreślonym roku 200X niejaki dr Light stworzył Mega Mana aby powstrzymał złego dr Wilyego. Ten jednak nie chcąc się poddać bez walki, stawia przeciw nam 8 robotów, które mają nam przeszkodzić w zaprowadzaniu porządku. Aby jednak stawić czoła bosom, przed każdym pojedynkiem musimy przedrzec się przez naszpikowany przeciwnikami poziom. Na końcu gry czeka nas oczywiście wizyta w zamku Dr. Wilyego i walka z nim samym.

Sama rozgrywka zasadniczo nie różni się od tego, co zaprezentowali nam twórcy w pierwszej części. Po raz kolejny mamy tu doczynienia z typową, klasyczną platformówką. Również sam mechanizm gry pozostał ten sam, nasz bohater wyposażony jest w działo zamiast ręki, a po pokonianiu każde z robotów Dr Wilyego przejmujemy jego moce. Nowością jest natomiast możliwość wyboru poziomu trudności między Normal a Difficult, a także hasła, dzięki którym po wyłączeniu gry nie musimy zaczynać jej od początku, lecz w przerwanym przez nas momencie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki