FANDOM

P1020352-pegasus-mt-777-dx.jpg

Konsola Pegasus MT-777DX

Pegasus MT-777DX - jeden z klonów Famicoma, pierwsza konsola sygnowana nazwą "Pegasus". Pegasus MT-777DX to jeden z najpopularniejszych klonów Famicoma w Polsce.

InformacjeEdytuj

Konsola jest klonem Famicoma i w związku z tym ma identyczne wejście na kartridże jak to przeznaczone dla Famicoma, nie można więc na tej konsoli korzystać z kartridży przeznaczonych dla NES bez adaptera.

Na konsoli znajdują się niezbędne przyciski:POWER I RESET, a także specjalny mechanizm umożliwiający wyciąganie kartridża z gniazda, na obudowie konsoli są dwa wejścia na gamepady oraz wejście na pistolet lub inne dodatkowe akcesoria.

Do konsoli były przeznaczone specjalne gamepady wzorowane na gamepadach z Famicoma.

WyglądEdytuj

Wygląd konsoli jest wzorowany na famicomie, na pierwszy rzut oka można zauważyć, że przyciski, mechanizm wyciągania kartridży i ogólnie cały kształt konsoli są niemal identyczne jak oryginał.

Pierwszy Pegasus jest szaro-biały, na środku konsoli na wysokości gniazda kartridży widnieje czerwony napis Pegasus, w podobnej kolorystyce są utrzymane gamepady.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki