Pro Tennis
Pro tennis.png
Data Wydania 1991
Gatunek sportowa
Producent Codemasters/Camerica
Tryb gry jednoosobowy, wieloosobowy(maks. 2 graczy)
Seria Quattro Sports

Pro Tennis lub Pro Tennis Simulator - gra sportowa wchodząca w skład Quattro Sports wydana w 1991 roku przez firmy Codemasters i Camerica.

InformacjeEdytuj

Gra jest symulatorem tenisa, o stosunkowo dużych możliwościach, gracz może lobować, ścinać i kierować piłkę w różnych kierunkach. Wszystkie zasady tenisa takie jak outy, faule i nety pojawiają się w grze, przez co gracze niezaznajomieni z tenisem mogą mięć problem z jej opanowaniem, gracze znający zasady tego sportu szybko opanują te panujące w grze.

Gracz ma za zadnie pokonać w meczu tenisowym wszystkich komputerowych przeciwników, którzy z poziomu na poziom są coraz lepsi i zdobyć puchar. W trybie dla pojedyńczego gracza mecze trwają do jednego wygranego seta, natomiast w trybie dla dwóch graczy można wybrać do ilu setów będzie rozgrywany pojedynek.

W grze zastosowany jest widok izometryczny na kort, przez co gra się bardzo komfortowo, jednakże dla początkujących graczy problemem może być trafianie w piłkę, jednak po krótkim treningu problem znika. Dodatkowym ułatwieniem dla nowych graczy jest opcja "Help" w menu głównym która zawiera porady dotyczące gry.

Tryby GryEdytuj

Gra daje do dyspozycji dwa tryby gry:

  • 1 Player - przypomina tryb kariery, w tym trybie gracz mierzy się z coraz lepszymi komputerowymi przeciwnikami, aby zdobyć puchar
  • 2 Players - pojedyńczy mecz z żywym przeciwnikiem

Gra nie posiada trybu pojedyńczego meczu z komputerowym przeciwnikiem.

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas meczu na niektórych kortach nie ma sędziego mimo, że jest przygotowane dla niego krzesło.
  • Net(uderzenie w siatkę przy serwowaniu) w grze nazywa się Let

Dane TechniczneEdytuj

NTSCEdytuj

Dane Wartość
PRG-ROM 256kb
PRG-RAM 0kb
PRG-NVRAM Wyłączona
CHR-ROM 0kb
CHR-RAM 8kb
CHR-NVRAM -
Mapper 232
Submapper -
SHA-1 29599EA4A52B88C06B80AA0BAB987E6EB329E707
CRC CCCAF368
Chipy -
Bateria Brak

Więcej z Fandomu