FANDOM

Teenage Mutant Ninja Turtles Tournament Fighters
Tournament Fighters NES cover.jpg
Data Wydania 1993
Gatunek Bijatyka
Producent Konami
Tryb gry Jednoosobowy, Wieloosobowy
Seria Teenage Mutant Ninja Turtles
Inne Platformy SNES, Sega Mega Drive

Teenage Mutant Ninja Turtles Tournament Fighters - Bijatyka wydana przez konami w 1993 roku. Jest to jedna z kilku gier z Żółwiami Nija, jakie ukazały się na NES.

RozgrywkaEdytuj

Jak sam tytuł sugeruje głównym trybem gry jest zmierzenie się w turnieju walk zorganizowanym przez Shreddera, w celu wyłonienia kto jest najsilniejszy. Na początku rozgrywek wybieramy którym żółwiem chcemy walczyć. Każdy z bohaterów (zarówno żółwi jaki i "czarnych charakterów") posiada własny zestaw ciosów, które możemy wykonywać za pomocą specjalnej kombinacji przycisków. pierwszym naszym zadaniem jest udowodnienie, że to my jesteśmy kierujemy poczynaniami najsilniejszego żółwia i powinniśmy dostać szansę zmierzenia się w turnieju. Po pokonaniu 3 pozostałych, zielonych bohaterów rozpoczyna się najtrudniejsza cześć gry. Na początek przyjdzie nam zmierzyć się z Caseyem Jonsem, który do walki używa kija hokejowego, następnie naprzeciw nam staje smok Hothead, aż wreszcie na końcu mamy okazję zmierzyć się z samym Shredderem. 

Pozostałe tryby gry to pojedyncza walka dla jednego lub dwóch graczy, a także możliwość stworzenia własnego turnieju. Wszystkie walki odbywają się w 4 różnych lokacjach, uplasowanych gdzieś na Manhattanie. Dodatkowo w opcjach mamy możliwość wyboru 3 poziomów trudności, regulacji tempu rozgrywki oraz czasu trwania jednej rundy.

full13:08

NES Teenage Mutant Ninja Turtles - Tournament Fighters (Прохождение от Satan)

full

Więcej z Fandomu

Losowa wiki