FANDOM

Urban Champion
Urban champion.jpg
Data Wydania Czerwiec 1986
Gatunek Bijatyka
Producent Nintendo
Tryb gry jednoosobowy, wieloosobowy

Urban Champion - bijatyka wydana przez Nintendo w czerwcu 1986 roku.

InformacjeEdytuj

Gracz ma za zadanie pokonać swojego przeciwnika w ulicznym pojedynku bokserskim, gracz traci życie gdy zostanie wypchnięty poza ekran, gdy gracz lub przeciwnik straci trzy życia wpada do otwartej studzienki kanalizacyjnej. Po każdym wygranym pojedynku pojawia się następny przeciwnik, który dysponuje nieco lepszymi umiejętnościami od poprzedniego.

RozgrywkaEdytuj

Gra ma spore możliwości zarówno jeśli chodzi o atakowanie jak i obrone. W ataku gracz może wykonywać ciosy w głowe i w brzuch, można także dostosować szybkość ciosu. Gracz może się bronićblkując ciosy lub wykonując uniki.

Na początku walki obaj rywale mają 200 punktów wytrzymałości, oddawanie ciosów nieważne czy były celne czy niecelne odbiera punkty uderzającemu, trafienie przeciwnika  odbiera punkty wytrzymałości przeciwnikowi. Gdy poziom wytrzymałości osiągnie 0 każdy celny cios powoduje znaczne zbliżanie się do krawędzi ekranu.

Oprócz standardowego jest także zwycięstwo po upłynięciu czasu. Gdy czas się zakończy obok wyali przejeźdża policja i aresztuje tego który ma mniej punktów wytrzymałości, jeżeli obaj mają tyle samo to zwycięzca jest wybierany losowo.

W grze pojawiają się również mieszkańcy, którzy wyrzucają doniczki z okien, trafienie doniczką skutkuje dezorientacją i brakiem możliwości obrony.

CiekawostkiEdytuj

  • Negatywne przedstawienie policji powodowało, że gra była często krytykowana zwłaszcza w USA i Europie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki