FANDOM

Wild Gunman
Wild Gunman Coverart.png
Data Wydania 18 lutego 1984
Gatunek Strzelanka
Producent Nintendo
Tryb gry jednoosobowy
Inne Platformy Automaty

Wild Gunman - gra z gatunku strzelanek, wydana w 1984 roku przez Nintendo, należy do tzw. Black Box Games. Jest to pierwsza gra, która korzysta z Zappera.

InformacjeEdytuj

Gracz wciela się w rolę kowboja, który bierze udział w pojedynkach strzeleckich z przestępcami, którzy są poszukiwani listami gończymi.

RozgrywkaEdytuj

Gra jest bardzo prosta, gracz za pomocą Zappera, musi zastrzelić przeciwnika. Każdy z przeciwników ma określony czas reakcji, który jest widoczny na ekranie, jeżeli gracz nie zdąży strzelić przed przeciwnikiem, lub strzeli za wcześnie to traci on jedno życie.

Tryby GryEdytuj

Gra posiada aż trzy tryby gry:

  • Game A(1 Outlaw)  - standardowy tryb gry, gracz mierzy się z przeciwnikiem w pojedynku jeden na jednaego
  • Game B(2 Outlaws) - tryb identyczny z Game A, z tym, że w tym przypadku gracz mierzy się z dwoma przeciwnikami jednocześnie, co znacznie utrudnia grę.
  • Game C(Gang) - w tym trybie gry gracz musi się zmierzyć z całym gangiem. Gracz ma do dyspozycji 15 naboi na każdą falę przeciwników, w każdej fali jest ich dziesięciu. W odróżnieniu od dwóch poprzednich trybów gry na ekranie nie ma pokazanej szybkości z jaką reaguje przeciwnik co powoduje, że ten tryb jest zdecydowanie najtrudniejszy.

CiekawostkiEdytuj

  • W trybie gry Game A wystarczy, trafić w dowolny punkt na ekranie, aby zastrzelić przeciwnika.
  • Najwolniejszy czas reakcji u przeciwnika wynosi 1.50 s. natomiast najszybszy 0.40 s.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki